Primul portal agricol din Moldova
CERERI & OFERTE PLASEAZĂ ANUNȚ OFERTE RECENTE CERERI RECENTE INFOCENTRU

Șase pași simpli pentru creșterea vânzărilor de legume, fructe și pomușoare cu ajutorul Telegram

În fiecare zi, tot mai multe persoane vând și cumpără fructe și legume, dar și tehnologiile lor de producere, pe platformele de tranzacționare Telegram. Totuși, în ciuda recomandărilor oferite, de multe ori se fac ineficient, încât obțin mai degrabă anti-publicitate, doar irosindu-și timpul și eforturile.

Din aceste motive, dorim să arătăm, prin exemple de la grupurile noastre, ce greșeli tipice fac participanții și cum să își promoveze cel mai eficient produsele pe platformele noastre de tranzacționare, dar și pe celelalte.

Apropo, aceleași reguli vor fi relevante pentru vânzările din grupurile Viber, care sunt deosebit de populare în unele țări.

 1. Intrați în categoria celor căutați

Nu toți utilizatorii activează notificările, ci vizualizează, ocazional, mesajele de grup. În acest caz, se pot acumula foarte multe anunțuri care nu sunt vizualizate. Pentru a le vedea, respectiv, trebuie să pierdeți mult timp, iar timpul, precum se cunoaște, aduce bani.

Prin urmare, multe persoane folosesc căutarea în grup pentru a accelera procesul, mai ales că în Telegam acest lucru se poate face în mai multe moduri. Dar aici se ascunde o capcană. Un anunț plasat incorect, pur și simplu, nu va fi găsit în procesul de căutare.

Analizăm greșelile tipice ale participanților, din cauza cărora anunțul lor nu poate fi găsit la căutare.

 A) În textul publicitar nu se indică produsul.

https://mail.agrofarm.md/webmail/api/download/attachment/agrofarm.md/vpojoga/5c5514a5-ed9f-4dbe-83cb-f35d3a4082d9/2894/0-9/46.jpg?version=23819&sid=ba9ea7cef1535e461b831d6f6ff0e2939bba4685a6ff7957b96d569e3df68f9f&mode=view

Dacă întâlniți un astfel de anunț într-un grup, atunci totul pare clar – se propun dovlecei din regiunea Adygea, de la 5 tone. Dar dacă participantul, care are nevoie de dovlecei, scrie în căutare „dovlecei”, atunci nu va vedea acest anunț, iar cel care l-a postat va pierde, probabil,  clientul. Apropo, ar fi, de asemenea, de dorit să se indice țara și numărul de telefon în textul propriu-zis. Uneori nu este posibil să trimiteți un mesaj privat sau vânzătorul nu îl vede. În plus, toate mesajele sunt copiate automat pe site-ul EastFruit din portalul de tranzacționare, unde anunțurile fără număr de telefon sunt inutile. Și aceasta duce la pierderea potențialilor clienți.

Încă un sfat - dacă vindeți tomate, este mai bine să scrieți „roșii” și „tomate” în text, deoarece ambele cuvinte sunt folosite în viața de zi cu zi destul de larg, iar căutarea cuvântului „tomate” nu va găsi anunțuri cu cuvântul „roșii”.

Indicați întotdeauna numele produsului și numărul de telefon în text!

B) Anunțul-poză

La prima vedere, totul pare să fie bine. Produsele sunt indicate, locul, prețul și chiar telefonul de contact. Dar, din nou, cu ajutorul unei căutări, nimeni nu va vedea acest anunț, nici cei care caută castraveți, nici cei care caută reclame din Rusia sau Novosibirsk.

De aici, ai pierdut timpul fără de folos, desenând o imagine publicitară, dar, în același timp, ai ascuns-o de majoritatea utilizatorilor. În cele din urmă, ar fi mult mai eficient să plasezi fotografia, iar sub ea – textul respectiv.

Atenție: Ideea de a plasa textul pe imagine nu este una binevenită! Duplicați întotdeauna textul în anunț.

C) În anunțul nu se indică țara și orașul de expediere sau livrare - cea mai frecventă greșeală pe care o fac majoritatea participanților.

Dacă cineva caută reclame din Rusia, atunci nu va vedea anunțul.

În plus, chiar dacă țara este indicată, trebuie să specificați orașul, deoarece Rusia, Ucraina, Kazahstan și Uzbekistan sunt țări foarte mari. Faceți-l ușor de găsit pentru client și arătați-i că îi prețuiești timpul.

Prima întrebare care apare pentru cineva care citește un astfel de anunț este UNDE? De unde participantul cumpără roșii? Unde găsește o cantitate mare de dovlecei ?

 La publicarea unui anunț, trebuie ținut cont de faptul că grupurile noastre sunt internaționale și sunt reprezentanți din peste 30 de țări. Prin urmare, fără a indica locul, în primul rând, arătați lipsă de respect față de participanți, forțându-i să pună întrebări de concretizare suplimentare și, în al doilea rând, voi înșivă nu le răspundeți, de multe ori, mai târziu. Pe când, ca să procedați corect, este necesar să indicați, pur și simplu, aceste informații în anunț.

 2. Folosiți hashtag-uri

Un hashtag (din engleză. Hashtag - semnul "#") este un cuvânt cheie care este scris după semnul "#". Dacă puneți # în fața oricărui cuvânt din Telegam, acesta devine automat unul pe care se poate face clic, iar atunci când faceți clic pe acesta, se deschide o fereastră care afișează mesaje cu un hashtag similar. Spre deosebire de Instagram și Facebook, căutarea globală nu funcționează în Telegram, astfel încât utilizatorul va vedea doar postări din grupurile și canalele la care este abonat. Dar acest lucru ne oferă și oportunități suplimentare de căutare rapidă într-un grup. De exemplu, dacă utilizați numele companiei cu un hashtag în toate anunțurile dvs., participantul va putea vedea toate anunțurile dvs. cu un singur clic.

Se recomandă utilizarea hashtag-urilor cu numele produsului și locația (țară, oraș). Puteți plasa hashtag-uri atât în ​​textul publicitar, cât și mai jos.

 

3. Plasați corect fotografiile

Există mai multe modalități de a posta fotografiile produsului pe Telegram - „Ca un file”, „Ca a imagine” și „Ca o galerie”. Prima metodă este folosită dacă trebuie să transferați imaginea în calitatea sa originală, prin urmare, nu este potrivită pentru plasarea în grupuri, din cauza dimensiunilor mari ale fișierelor. Vă recomandăm să plasați fotografia ca imagine și, dacă există mai multe, atunci sub forma unei galerii.

 

În același timp, numărul de imagini nu trebuie să depășească 5, pentru un singur anunț, și ar trebui să fie cât mai informative. Nu ar trebui să postați fotografii identice sau aproape identice, care nu poartă o încărcătură informativă distinctă - acest lucru aglomerează grupul și enervează  clienții, astfel încât aceștea devin mai tentați să apeleze la cineva care îi tratează cu mai mult respect.

De asemenea, și utilizarea videoclipurilor este o idee nu foarte bună. Nu faceți acest lucru, deoarece videoclipul îi enervează pe cumpărători. Majoritatea oamenilor nu vor dori să-și piardă timpul vizionând videoclipuri de amatori, de obicei de proastă calitate. Dacă vă solicită să trimiteți un videoclip, atunci o puteți face întotdeauna. Dar, cel mai probabil, vi se va cere să afișați produsul în timpul conversației video. Respectă-ți clientul!

Plasarea de multe fotografii este o idee proastă! Ideea cu videoclipul tot nu este o idee grozavă. Așadar, plasăm minimum de fotografii și numai sub formă de galerie.

 4. Numărul de telefon este principalul lucru, dar nu toată lumea îl indică

Uneori participanții uită să indice numărul de telefon în textul publicitar, ceea ce, practic, anulează toate eforturile. Iar reclamele similare se încadrează în categoria celor în care participanții cu experiență nu au încredere, deoarece, dacă o persoană își ascunde telefonul de contact, atunci este posibil că are motive să se ascundă.

 Cei care indică un număr de telefon în anunțuri nu o fac întotdeauna corect. Vă recomandăm să publicați numărul dvs. de telefon în format internațional, cu un semn „+” și un cod de țară. Ce dă aceasta? Dacă telefonul este scris în format internațional, puteți efectua un apel doar făcând clic pe numărul dat. Imposibilitatea de a efectua un apel imediat înseamnă că avantaj are cel care a postat numărul de telefon cu codul respectiv și, prin urmare, ați pierdut un potențial client.

Prin plasarea corectă a numărului de telefonu, facilitați cât ma mult posibilitatea participanților de a efectua un apel telefonic și, în consecință, creșteți numărul de apeluri ale clienților.

Indicați întotdeauna codul țării în numărul de telefon!

 5. Evidențiem un anunț

Pentru a atrage atenția asupra anunțului dvs., trebuie să îl evidențiați. Există puține oportunități în Telegram pentru a evidenția textul, dar, totuși, există anumite posibilități. De exemplu:

Pentru a evidenția cuvântul cu caractere aldine, trebuie să puneți două asteriscuri pe ambele părți.

Scrieți **Pepene verde** - obțineți Pepene verde.

Pentru a selecta un font oblic, trebuie să puneți două caractere subliniate în loc de asteriscuri.

Scriem __ Zămos __ - primim Zămos.

Puteți utiliza, de asemenea, Emoticoane pentru evidențiere, important este să nu exagerați și să nu transformați anunțul într-o imagine atrăgătoare, dar în care textul este aproape ilizibil.

6. Editarea anunțurilor

Utilizatorii uită adesea câte ceva și, respectiv, adaugă informații în următorul mesaj. Drept urmare, dacă aveți noroc și nimeni nu publică alte anunțuri, rezultatul este aproximativ așa cum vedem în imagine. De aici, este mai bine să utilizați funcția de editare. Facem clic pe anunțul dvs. și selectăm Redactați (Edit).

Respectând aceste reguli simple, veți crește semnificativ eficiența vânzărilor și veți obține clienți noi. Astfel, puteți vinde produsele mai profitabil și mai repede, cheltuind mai puțin timp.

Grupurile noastre din Telegram:

Grupul în care puteți face reclamă pentru cumpărarea și vânzarea de fructe și legume - EF Trade Platform.

Grupul în care puteți face reclamă pentru cumpărarea și vânzarea de servicii și tehnologii pentru producția de fructe și legume - EF Technology.

Grupul în care puteți face reclamă pentru cumpărarea și vânzarea de fructe și legume în Ucraina este УкрОпт.

Sursa: EastFruit

DINAMICA PREȚURI